28 Haziran 2014 Cumartesi

PEYNİRLİ VE DOMATESLİ PİŞİ

serranın mutfağı

YA DA
 
 


BU DA KIZARMIŞ HALİ
 
 




·         6-8 su bardağı un ( tam ölçü vermiyorum çünkü hamurunuzun kıvamına göre değişiyor. O yüzden tavsiyem unu yavaş yavaş katmanız.)

·         1,5 su bardağı ılık su

·         1 su bardağı ılık süt

·         1 çay bardağı sıvıyağ

·         1 yumurta

·         2 tatlı kaşığı şeker

·         1 paket kuru maya

·         Tuz

İçine :

·         Domates

·         Peynir

Hamuru bir gece önceden yaparsanız çok güzel ve daha puf bir pişi elde edersiniz. Ben böyle yaptım. Bütün malzemeleri karıştırın ve kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin. Ardından resimlerle sırayla tarif ettiğim şekilde hamurunuzdan parçalar alın ve merdane yardımıyla açın.

Açtığınız hamurun birine aralıklarla domates ve peynirleri dizin ve üstüne diğer hamuru kapatın. Su bardağı ile kesin ve kızdırdığınız yağda kızartın. Ben farklı alternatif olsun diye bir de elimle şekil verip göstermek istedim. Onlar da sade peynirli olduJ  bu da bir alternatif.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder